Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-10, 00:52   #3
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: -25 kg Min lange vei til liv og helse :)

Opprinnelig lagt inn av hugsoere, her.

Gratulerer med flott nedgang

Du har jo en del mer enn meg å slite med, men det er veldig inspirerende å lese din historie.

Kjenner igjen den plattformen på flere uker. Hos meg varte han i ca 2 mnd. Det blir nok sikkert flere plattformer før målet er nådd, men stå på, ikke gi deg.

Mange takk for støtten. Det er godt å se at andre også har slike "stopp", det er nesten så man blir fascinert av kroppens kjemi.

I Skaldeman boken snakker han om akkurat denne plattformen (og andre senere) som for han er et sunnhetstegn, og det er en god tanke.

Min eldre bror som er skikkelig IQ hue og super -skeptiker (og nært meg i vekt) er nå også på karborestriksjon. Før kunne han spise en hel gryte mandelpoteter (en pose) uten å stoppe før magen var så full at han ikke fikk mer ned. Etter 2-3 uker på avslappet lavkarbo (30-100 gr.) har han opplevd hva metthet er, noe han sier han ikke har følt siden han var liten.

Det som overbeviste han å prøve var vitenskapsjournalisten Gary Taubes foredrag, og boken som går gjennom det meste av tung forskning på kosthold siste 100 årene.

BiSm

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat