Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-13, 13:12   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Holde seg til minimalt med grønnsaker og "vanlig mat"

Det mange opplever - meg inkludert - etter en stund på lavkarbo, fri for masse kjemisk/oversøtet smak i maten, er at grønnsaker plutselig smaker mye bedre enn de har gjort før. Så når du er passe "avvent" kan det fort bli morsomt å eksperimentere med grønnsaker også! Men jeg synes ikke det er noe galt i å gjøre dette litt forsiktig skritt for skritt.

(Jeg likte ikke grønnsaker før - nå er jeg fryktelig glad i spinat og brokkoli og sellerirot og paprika og grønnkål osv. En annen ting er at det er ganske lett å få grønnsaker til å smake godt når du er innenfor en kostholdsfilosofi som plutselig gjør det helt greit å tilberede det med masse godt fett...)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat