Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-16, 19:07   #3
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketose og vegetar

Opprinnelig lagt inn av KajaG, her.

Hei,

Jeg begir meg nå inn på noe nytt, for har ikke erfaring fra dette forumet tidligere.

Kort fortalt jeg på ketose / høyprotein diett av med. årsaker, og har fått streng beskjed om minst minst mulig karbohydrater (havre skal jeg likevel ha).

Jeg skal også ha vegetarkosthold, og gluten+glutenfritt (mel), samt bort med pasteuriserte varer i stor grad (jeg fermenterer derfor selv med råmelk).

Er det noen som har gode råd til vegetarkosthold på ketosenivå?

Kjempe takknemlig for alle tips

Jeg lurer veldig på hva slags medisinsk profesjonell som har gitt deg streng beskjed om dette, for et ketosekosthold som også er høyprotein, men med havre, og gluten, er det vel absolut ingen lavkarboretning som anbefaler- det er både vanskelig gjennomførbart og blir nok lett usunt med tanke på fordeling av næringsstoffer.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat