Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-09, 22:09   #28
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Fakta om utskeielser på lavkarbo

Hvis jeg skeier ut øker apetitten min umiddelbart, så jeg er nødt til å være ekstremt forsiktig med maten. Jeg går ikke lenger ned i vekt, og de minste utskeielser fører til vektoppgang. Dette var noe jeg også erfarte i selve vektnedgangsperioden min. En helg med litt for mye av det man ikke skal ha - og flere ukers slit var ødelagt.

Kan det være at utskeielser ikke påvirker en så mye hvis man trener? MERK: Jeg er dame, og vi damer er skapt for å sitte hjemme ved hulen vår og passe unger og holde liv i bålet mens mannfolka er ute å jakter på mat. Det ER en grunn til at menn og kvinner er forskjellig sånn fysisk, mener jeg.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat