Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-13, 06:37   #72
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

det som er bra for meg er å spise mye proteiner så spise røkt laks og eggerøre til frokost og lunsj hver dag og ofte løvbiff til middag

Dersom du har svarene, hvorfor spør du? Litt vanskelig å hjelpe deg da.

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

spiser fett i form av laks, egg, bernaise så blir 67% fett så er en del d

Enten spiser du veldig lite saus, ellers så bruker du kjøpt saus, jeg har store problemer med at tro at laks + skikkelig bearnaise( som består av eggeplommer og smør) gir 67% fett, ville nok tro det lå på godt og vel 75% med 1/2dl saus til.

Det er du som har satt deg i en situasjon som gjør det veldig vanskelig å hjelpe deg. Det generelle rådet er å først sette seg inn i den nye kosten, bli trygg på den og la vekttapet komme som det kommer. Du har satt et vektmål der du skal gå ned dobbelt så fort som de anbefalte 500g/uke. Du kan være heldig fyke ned i vekt, men det er også mulig at du da vil føle du spiser for lite( noe du tydeligvis er veldig bekymret over). Hvordan du skal takle dette uten at kroppen stresser(om du vil eller ei), vet ikke jeg. Du har etter det du sier ganske mange stressmomenter: Du har har hatt spiseforstyrrelser og er redd for både å telle kalorier, redd for å spise for ofte, redd for å spise for lite og i tillegg skal du gå kjempefort ned.

Vær snill mot deg selv, les denne tråden, den er full av mange gode råd. Vil du kjøre egenkomponert og ikke følge rådet om å velge en retning, så kjør egenkomponert, men da kan vi ikke hjelpe deg.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat