Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-09, 21:15   #10
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen....

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Jeg har ikke noen gode argumenter å komme med i det hele tatt, for jeg har ikke nok kunskap om det.. Men jeg er ganske skeptisk til at barn bare skal spise lavkarbo.. Det sier jo litt at jeg får store kramper i beina om jeg ikke tar kosttilskuddene mine da.. Å tenk på barn som skal vokse å bli store..



Jeg håper vi har utvikla oss i positiv retning på 1000 år selv om vi har forandra kostholdet

Men da spiser nok du VELDIG lite karbo, hvis du trenger de tilskuddene. Med Fedonbrød, frukt, 0% Yoplait yoghurt, masse grønnsaker, bønner, belgfrukter etc. Så er det ingeting ungene vil mangle

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat