Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-07, 16:54   #25
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hva når man gjør "alt riktig" og alikavell ikke går ned i vekt???

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Jeg bruker mat på data, så jeg har full kontroll på hva jeg spiser iløpet av en dag og uke.
Det er 8 mnd siden fødsel, og jeg ammer enda.
Men bare morgen og kveld pluss en sup midt på dagen. Det er altså mest kos og trøst nå, og ikke så innmari mye at det blir ernæringen hennes. Derfor skal det i følge mine kilder (sukehuset og HS) gå bra å begynne slanking nå.

Selv om du har kontroll med maten du spiser med Mat på Data, så aner ikke vi hva du spiser og det er vankskelig å gi spesifikke råd. Selv om du sier du gjør alt riktig, så må du faktisk ta med i beregningen din at du faktisk ikke har lest boken skikkelig, og en som har gått på dette kostholdet lenge kan oppdage feil som du selv ikke gjør. Om du legger ut en mer nøyaktig beskrivelse av mengder og hva du inntar pr dag og pr måltid, så kan sikkert en som er erfaren på å føre kosthold kikke over og se om du gjør det rett.

Det er oftest der en må starte når noen ber om råd, å se på hva slags mat og hvilken mengde en spiser.

Vanligvis så anbefales det ikke ketogene dietter til de som ammer, fordi når kroppen er i ketose vil en skille ut avfallsstoff, og det ikke er forsket på hvorvidt dette er skadelig for barnet eller ikke. Men, har sett at Torkil synes det er ok å starte på ketolysekuren når barnet har begynt med annen mat også.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat