Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-10, 19:03   #20
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Fikk lyst til å gjøre mye nå. Garnstudio/drops design har jo masse flotte oppskrifter, og det gir kløe
Har lyst å strikke genser til samboer, hekle pulsvanter som CosiFanTutta hadde bilde av (og lenke til oppskrift til) på bloggen sin.
Har også lyst å strikke og tove tøfler og veske. Og hekle spisebrikker som matcher serviset vårt. Og, og...

I tillegg fant jeg strikkeoppskrift.com med mange gratis oppskrifter.

Har i alle fall bestemt meg for å begynne med gardiner, så det første jeg skal gjøre er å få tilsendt noen vareprøver fra Stoff og stil i Drammen.
Men da jeg tittet på der, fikk jeg lyst å sy klær også

Og så har jeg ikke malt på lenge, og de flotte bildene til mamma87 fikk det til å boble litt inspirasjon og de ga et ønske om å leke med maling og hvite lerret.

Takk for at dere deler. Har lest gjennom den gamle håndarbeids-showofftråden før, og liker å se hva andre får til.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat