Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-05, 21:29   #7
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Jeg ville personlig aldri taklet en GR diett.. men folk har forskjellig føleser når det kommer opp til det.. Jeg er selv kresen og hadde sikkert hatt lettere for å følge en GR diett.. men jeg vil ikke gå sulten heller..

jeg synest det hørtes greit ut å kombinere de.. om det går an.. for da får man en brå start.. og så kan man forsette sån som man vil etterpå..

Ketolyse dietten er jo en kur.. ikke en livstil.. selv om man bør gå over til lavkarbo etterpå så ser jeg ingen problem med å gå over til en lav fett.. noen kg på igjen fordi man legger om kansje.. men man har jo da et bedre utganspunk for GR kuren enn om man ikke har vert innom ketolyse kuren

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat