Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-10, 16:39   #60
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mine råd til nye brukere - om kuren og "skikk og bruk" på forumet

Syns ikke det gjør noe at folk lager tråder for å spørre, mange er usikre og vet ikke helt hvordan de søker heller. Derfor kan man jo heller klistre de mest gjennomspurte temaene som er "hjelp, jeg går ikke ned", "hjelp, hva kan jeg spise", "hjelp, jeg blør/svetter/fryser/har verk" osv en eller annen plass på en ssynlig plass sånn at det er enklere å finne dem.

Vi kunne kanskje fått en forumdel som heter "for nybegynnere - alt du trenger å vite" etc, hvor man kunne finne gode, informative tråder omkring ketolyse, atkins, skaldeman, eurodiett og alle andre lavkarboretninger etc. Disse trådene burde inneholde det meste man trenger å vite. I tillegg kan det befinne seg tråder omkring de vanligste nybegynnerfeil, tips og triks, what NOT to eat, krasjkurs i motivasjon etc.

Noen vil nok argumentere med at vi har det, både der og her og inni der og borti skogen der borte, men det er faktisk ikke så lett å være helt ny og skal sette seg inn i alt. Å samle alt under en del av foraet hadde nok vært til stor hjelp.

For eksempel er det ørten brødoppskrifter her inne, og mange av de er samla i en tråd, lettvindt og enkelt. Bruke den analogien videre kunne kanskje vært noe.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat