Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 08:47   #23
Coockie
Medlem
 
Coockie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 146
Coockie har en fantastisk aura rundt segCoockie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mange sure folk her inne, eller?

Jeg er så lei denne påstanden her.

Personlig kan jeg praktisk talt takke lavkarbo for at jeg har klart å komme meg ut av deprisjonen jeg hadde for litt over et år siden. Og om jeg skulle sette et tall på det, vil jeg si at jeg kanskje sitter igjen med kun 10-15% av den frustrasjonen jeg hadde før jeg begynte på lavkarbo.

Allikevel følte min tidligere sambo at disse 10-15% skyldtes det nye kostholdet og oppfordret meg konstant til å slutte. Merkelig hvordan noen mennesker bare innstiller seg på et tema og nekter å se realiteten. Jeg var minimum 85% mindre psykisk ustabil, men de gangene ting var tungt fikk lavkarbo skylda, det ble ikke engang vurdert en annen forklaring.

I ettertid sitter jeg faktisk igjen med følelsen av at mennesker som dette hever seg selv ved å bryte andre ned. Det er jo tross alt veldig enkelt å rakke ned på mennesker som ikke følger strømmen.

Uansett leser jeg kommentarene og flirer litt av det. Uerfarne folk kan klage så mye de vil på dette kostholdet. Det endrer ikke det faktum at det fungerer perfekt for meg
Jeg har til og med sluttet å syns synd på de som klager over lavt blodsukker opp til flere ganger om dagen. Hehe

__________________
Livet er en dans på roser, men hvem sa at dansing på roser var lett?
Leter du etter noe? Det er ikke noe her. Hvorfor titter du her egentlig?.
Startvekt: 103,6 kg – Mål: -32 kg – Fremgang: -16 kg
Coockie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det meste med måte Svar med sitat