Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-11, 13:30   #12
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravletråden 30+

Jeg lurer forresten på en sak. Hvorfor er det sånn at noen kan se at de har blitt mindre her og der, mens andre ikke kan se det på seg selv i det hele tatt?

Jeg har aldri sett at jeg ble større og aldri sett at jeg blir mindre. Jeg har hatt vektvegring i mange år og har få referanser på hva jeg har veid tidligere.

Men jeg klarer ikke å se det selv i speilet, dvs. jeg kan jo se noe, og jeg ser jo at størrelsene i klær blir mindre, men kroppsformen er jo den samme og lårene nesten like brede i forhold til midjen. Ergo tenker jeg at jeg aldri kommer til å bli fornøyd.

Kan dere se det godt selv? Jeg har lurt på om det er hjernene min som spiller meg noen puss eller hva det kan være.

Hva kan man gjøre for å få et bedre selvbilde og være fornøyd med det man har oppnådd? Misforstå meg rett, jeg er superfornøyd med å ha klart å ta av så mye som jeg har, men jeg vil så gjerne ha hodet med også. Forstår dere hva jeg snakker om? Hehe.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat