Tråd: Veietråd!
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-13, 09:31   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Veietråd!

Kjempebra Snorkfrøken! Og 31kg minus står det respekt av!

Når jeg jeg er ferdig med min sommer, skal jeg ta en vinter( Skaldeman) Men akkurat nå trenger jeg en sommer etter å ha hoppet over sommeren i fjor, spiste ca 15-20g karbo hele våren, sommeren og høsten, og før der det samme fra septeber til uti januar før en 2mndr lang sprekk. Etter sprekken ble det bare tull, kroppen ble skikkelig forvirra. Så det anbefales ikke. Derfor har jeg nå en kontrollert sommer, med mere nøtter som en og annen neve peanøtter og 2 tørka aprikoser om dagen.

Hva spiser du for tiden da? Jeg husker knapt hva jeg spiste da jeg fulgte Skaldeman, men det var nok feks ikke noe cottage cheese, men koteletter med en ss smør, agurk og litt paprika, og til middagen ble det brokkoli.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat