Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-13, 16:11   #1395
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Gratulerer! HVa har du eksamen i? Nyt morgendagen og ta en velfortjent pust i bakken - og ikke gjør en skit! Jeg skal gjøre lite og ingenting; unntatt å gå en lang tur. Ellers skal dagen brukes til å slappe av og nyte fridagen. Resten av helgen brukes på samme måte. Tenker grillsesongen skal startes i helga også

18. mai flatet jeg ut og gjorde absolutt ingen ting annet enn å glo ut av vinduet Det var deilig!

Eksamen var i et fag som heter Prosjektadministrasjon, som er en kombinasjon av prosjektstyring og prosjektledelse. Veldig interessant og lærerikt. Fikk karakterene allerede i dag, og det var ikke SÅ oppløftende.... men med dødsfall i nær familie og masse annet stress kan jeg leve med det. Tror ikke jeg betaler 1800 kr for å ta eksamen på nytt i alle fall, selv om jeg mener selv at jeg burde fått bedre uttelling for all lesingen..... Men slik er det - kan ikke vinne hver gang.....

Kostholdet ble det litt så som så med pga. alt som har skjedd, så nå prøver jeg å hanke meg inn igjen før det går helt på trynet. Har hatt to proteindager denne helgen, og nå er jeg tilbake til den "gode", gamle sultfølelsen Vi får håpe den virker noen kg til

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat