Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-13, 15:34   #1399
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Hva og hvorfor har du hatt to proteindager? For å "spise deg ned" eller opp?

I vektreduksjonsfasen skal en ha to proteindager i uka. Litt usikker på hvorfor, men kanskje for å nullstille kroppen litt? Har vært ganske flink denne uka, men det skjer lite. Merker det sliter på motivasjonen å aldri være mett. Og det blir ikke bedre av at vekta står stille! Skal forsøke å holde ut litt til - det hadde vært så deilig å komme under 90. Jeg husker ikke når jeg var der sist, men det er maaaange år siden!

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Her har magetrøbbel satt ut kostholdet helt... Trodde først det var stress, men vet da søren, burde i så fall ha roet seg. Smerter, men ikke diare eller kvalm... Så jeg spiser litt av det som ikke lager for mye trøbbel og det blir ikke lavkarbo. Vekta holder seg da, så får ikke klage sånn sett.

Huff, høres ikke bra ut, VSB Ikke noe kjekt med udefinerbare smerter. Har en knekt en hånd så er det greit liksom - du vet hva det kommer av og du vet du blir bra. Har du vært hos legen?

24t eksamen hørtes helt sykt ut... Hvis det er sånn man ser for seg arbeidslivet så er det jo ikke rart folk blir syke vil jeg si.

nei, ikke bra i det hele tatt spør du meg. Politikerne sier de vil ha et inkluderende arbeidsliv, men den verste arbeidsgiveren er jo staten selv! Var det 54.000 lovbrudd hittil i år i en helseregion?? Det er grenser hvor mye en kan effektivisere seg ut av.....

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat