Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 00:41   #162
martina
Medlem
 
martina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 113
martina er på en erverdig vei

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Opprinnelig lagt inn av Eneres, her.

Ja, om det er slik at jeg har gått imot evt. regler her på forumet så beklager jeg sterkt. Jeg så bare at det stod "andre dietter" og da grep jeg sjansen. Jeg synes det er veldig interesssant å diskutere kosthold, og jeg vet ikek helt om jeg får samme feedbacken på kvinneforumet som jeg gjør på et matbasert forum. På noen andre forum ba de meg i over lengre tid om å stikke, det var til og med flere som foreslo selvmord. og også at man sammenlignet meg med religiøs fanatiker og ba meg slutte om å misjonere og tvinge meg på. Jeg har nå forstått at det å bringe opp mitt kosthold trekker frem negativitet, og det er ikke min hensikt. Jeg vil kun diskutere og debattere kosthold.

Om noen føler seg støtt, så kan ikke jeg gjøre annet enn å beklage det. Jeg ønsker bare gi ut info om det jeg synes er viktig. Og når det gjelder rødt kjøtt, så har samtlige studier handlet om at mengder med rødt kjøtt, ikke er bra.

Om ikke annet, så har man ihvertfall fått vite om et annet kosthold, noe som er mitt hovedfokus.

Nå gikk det opp er lys for meg på hvorfor jeg absolutt må spise grønsakene rå i følge min behandler som er vegan. Han holdt et tilsvarende foredrag for meg som det du har postet her. Jeg kan til dels være enig i filosofien din men for meg blir dette for sært i lengen.
Jeg synes dette er fryktelig slitsomt samtidig som jeg hele tiden må passe på hva somer lov og ikke lov til å spise.Du har lagt inn mange flotte bilderav div matvarer men hvor finner jeg oppskrifter?

martina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo i retninng Fedon Svar med sitat