Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-07, 08:40   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sikkert prøvd før-pannekaker:

Xylotiol er ikke særlig bra greier, og er kanskje det søtstoffet folk reagerer mest på. Dumt det er i så mye. Jeg vet ikke så mye om det, bruker ikke så mye søtt, så jeg har ikke satt meg særlig inn i saken. Men om du søker på "xylitol" her på forumet, så finner du nok en del info.
Stevia vil helt klart være det beste, sukralose er heller ikke så verst. Det som er så dumt, særlig med stevia, er at det ikke er lov til å kjøpe det som "menneskemat" i Norge... Helt dust spør du meg, det er jo naturlig! Men det er vel ikke forsket nok på det eller noe... Og så er det svindyrt (Men drøyt da, men engangssummen man må ut med er nokså avskrekkende...)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat