Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-10, 10:39   #158
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Red face

Cappuchino-smoothie!

Jeg orker ikke lese gjennom alle sidene for å se om denne er postet tidligere (tilgi meg... )

Cappuchino-smoothie - 5 porsj

1 boks cottage cheese
8 dl vann (varm opp litt til kaffepulveret)
3 ss instant kaffepulver
60 g sjokolade proteinpulver (favoritten over alle er Scitec Nutrition sin Protein Delite med sjokoladeflak (!) NB er søtet ferdig - så ikke sikkert du trenger ekstra søtt i - smak deg fram! )
1 dl fløte
3 ss fiber (fibermix fra spis-deg-slank, men litt fiberhusk går sikkert også bra)
canderell eller natreen

kjør alt i blenderen og del på 5 flasker. Kan med hell fryses og er perfekt å ta med fra fryseren på morgenene og drikke litt senere på dagen.

Denne må jeg innrømme jeg er TOTALT hekta på - med fiber i blir den passe tykk og smooooooth - og jeg elsker jo kaffe/sjokoladesmaken (selv om jeg ikke drikker kaffe da...)

ca 180 kcal og ca 2.5 g karbo pr porsj.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat