Tråd: 5-htp?
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-04, 03:10   #4
catmagic
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Lommedalen Bærum
Innlegg: 2
catmagic er på en erverdig vei

5-htp





Hei Iset

Jeg er helt ny i dette forumet og snublet over det ved en ren tilfeldighet. Jeg prøvde egentlig å finne ut om noen, på tross av at det ikke er tillat, solgte 5 – HTP i Norge....

Dessverre er det visst ingen som gjør det.

Å kjøpe det fra USA kan være risikabelt. Om det blir stoppet i tollen, så får du bare utgiftene..Fra et EU land kan man bestille eller ta med seg opptil tre mnd. forbruk (tror jeg) om man betaler det på forskudd og klarerer det på forhånd med tollmyndighetene. (Tips: Det er for tiden billig i England).



Jeg vil anbefale alle som har interesse av dette stoffet å sjekke det ut på nettet.

For å vekke interessen vil jeg nevne at 5 – HTP med suksess er testet dobbelt blindt for vektreduksjon, depresjon, fibromyalgi og migrene. Fungerer også bra ved flere typer spiseforstyrrelser, som et søvnregulerende middel og kan være til god hjelp ved diabetes type 2.

Mot karbohydrat hunger er det helt perfekt!

Det beste av alt er at dette stoffet finnes i hjernen på oss alle fra før av og derfor ikke gir bivirkninger!



Svært kort fortalt er virkemåten som følger:

5 – HTP blir tatt opp i hjernen vår og blir der omdannet til serotonin.

Serotoninmangel er den direkte, eller en medvirkende årsak til alle de nevnte plagene.

Serotoninmangel er mye mer utbredt blant jenter enn gutter.



Om noen er interessert, så forteller jeg mer enn gjerne mye mer om dette fantastiske stoffet.

Jeg har studert det i noen år.

Jeg pleier å kjøpe 5 – HTP i Sverige på Svinesund.

De selger bokser med 60 kapsler à 100 mg. til sv. Kr 368,-

Jeg vet at de har sendt det mot postoppkrav til kunder i Norge, men kan ikke garantere at de fortsatt gjør dette.

For å prøve å bestille det, eller høre om de har noe på lager, kan du ringe ”Helsokostbolaget” på tlf. 004652640054.



Hilsen Catmagic.


catmagic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat