Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-11, 15:45   #14
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kalorimengde og antall g karbo per dag

Er VELDIG enig med Nerthus jeg. Har kroniske sykdommer med mye smerter oosv, går hjemme på 5. året og må bare håpe formen holder de få gangene jeg avtaler ting. Det er en del dager jeg ikke kan kjøre bil, må bruke spark eller staver for å gå tur osv osv. Et utrolig festlig og innholdsrikt liv for meg som fortsatt har noen år igjen å leve.

Om jeg har noen ekstra kilo er det pinadøtte meg noe som betyr så lite at jeg nesten ikke får sagt det engang!
No way om jeg vil ta flere sjanser med kroppen og sulte den ned i vekt! Kroppen skal holde og fungere i maaaange år, hvorfor ta sjansen på å ødelegge den for å strebe etter et "sykt" kroppsideal?

Nei takke meg til ekstra kiloer og mest mulig trivsel for hele kroppen som gjør så godt den kan

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat