Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-13, 20:42   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet: Sjokkfunn om lavkarbo

Min ldl gikk ned fra normalt til "såvidt innen normalområdet i bunnen" og hdl gikk opp. Triglyseridene falt ned ut av normalområdet.... Det ved en overgang til moderat lavkarbo med hovedvekt på naturlige råvarer og mat fra bunnen av (med vitamin- og mineraltilskudd - hvor jeg nok har hatt særskilte behov).
Jeg har også lavt stoffskifte, hvor det er vanlig å ha litt økt kolesterol...

Da etter drøyt ett år på dette kostholdet og ved ganske stabil vekt. (Såvidt jeg har fått med med er det også normalt å ha forhøyet kolesterol under vektnedgang..)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat