Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 21:18   #31
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Siden jeg blødde såpass gjennom svangerskapet vet jeg ganske mye om blødninger og hva som er normalt og ikke. Det der høres helt normalt ut, og så lenge du ikke har smerter er det høyst sannsynlig ikke noe å bry seg om. Og med så mange runder i senga er det jaggu ikke rart heller Men man bør alltid kontakte lege ved blødninger uansett, og det regner jeg med du har gjort siden du ikke var helt "fornøyd" med legens svar Dersom du fortsetter å blø mye bør du komme deg inn til legen eller gynekolog for en sjekk.

I starten av graviditeten kan det ofte komme en blødning når du "egentlig" skulle hatt mensen (dersom du ikke var gravid selvsagt). Da er den hormonelt betinget og ikke noe å bekymre seg for da heller

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat