Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-10, 09:35   #48
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Lavkaloridiett

Ehm. Der tar du feil, Kina er et av de landene som har hatt størst økning av fedme siste årene.
Dessuten kan du ikke sammenligne fattige land UTEN mat og næring, med overflods samfunnet her i vesten. Blir som å peke på Sudan, der er ingen feite, fordi de sulter i hjel av matmangel.

Nekte seg selv? Må da nekte deg myye mer på lavkalori. Ikke bare i mengden mat (ikke mye mat i 800-1200 kalorier, alt etter som hvor man legger seg), men man utelukker massevis av matvarer som det er for mye kalorier i. (egg, ost, kjøttdeig, avoocado, søte frukter, banan, nøtter, bacon, koteletter, dressing, rømme, fløte, samtlige kaker, boller, majones, remulade, norsk julemat, norsk festmat generellt, pølser, etc)

Hva kan du spise da? Grønnsaker. Vann. Rene kjøtt/fisk (ikke fet fisk!) produkter. Jeg nevner ikke light produkter for de har ikke så mye mindre kalorier enn orginalen, de er bare enda mer usunne i tilegg til mye fett/kalorier.

Tro meg. Jeg har forsøkt 0% fett-diett, jeg har forsøkt lavkalori i alle stadier, trene OG spise lite, jeg kan ALT om hvilken mat som er kaloririk. Og jeg ble bare fetere og fetere, mer og mer sulten, misfornøyd, deprimert over manglende viljestyrke, svimmel, dårlig forbrenning, slapp.
Idag går jeg ned i vekt, jeg er aldri sulten, jeg kan faktisk leve slik. Og beste: Aldri hatt så variert og rikt kosthold. Og jeg kan mye om riktige næringsstoffer og vitaminer, mineraler, protein, karbohydrater, etc.

Men som sagt ditt valg. Vi velger alle hva vi vil gjøre med vår kropp.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat