Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-10, 09:39   #49
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Lavkaloridiett

Opprinnelig lagt inn av katrikvinn, her.

Men dere får kose dere videre, jeg har sendt melding til kundeservice og bedt om å slette profilen, for jeg har jo ikke bruk for den likevel når jeg skal putte i meg alt det søppel som enkelte her påstår har gjort meg smellfeit. Snakker om hvem som er ufine og nedlatende her... Spesiellt siden jeg har poengtert at det ikke var maten jeg putta i meg som gjorde meg LITT overvektig, men noe helt aent som ble putta inn og ble værende der et par måneder!

Nyskjerrig: HVA mener du har gjort deg overvektig da? (eller mer kilo enn det du ønsker i allefall?)
For om du tror det er graviditeten sin skyld, så tar du feil. Du har, i likhet med alle oss andre, spist for mye og feil mat til din kropp. Graviditeten tar ikke usynlige kaloerier/fett og henger det på kroppen din. Det kommer utenfra, gjennom munnen din.
Flere her inne har faktisk gått NED i vekt under graviditeten, altså tatt av unødvendig overvekt, uten at jeg vil oute noen.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat