Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 17:03   #28
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Jeg er helt enig med smgj i det hun sier

Og så blir jeg litt når Fedon sier at Atkins er en ekstremdiett. Det er jo en diett som begynner med en ketogen fase og går trinnene opp til et mer moderat lavkarbokosthold a la Fedons eget - og Fedon har jo selv Eurodietten som i sammenligning må kunne sies å være svært ekstrem ... For noen må det til, og det er bra at det tilbys, men jeg vil nå si at Atkins induksjon er både sunnere og bedre både for kropp og sjel.

Derimot tror jeg som Fedon at svært mange ikke hadde trengt å gå så hardt til verks som å gå på en ketogen diett, og for min del skulle jeg ønske jeg hadde fått vite mer om hva det kunne medføre av endringer i kroppen min å gjøre det, siden det viste seg at det ikke var noe gunstig for meg.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat