Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-12, 14:18   #107
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Det er visst noen av oss som ikke "resirkulerer" jod slik vi burde... De vil ha permanent behov for mer jod enn andre. Men det er jo en liten pris å betal dersom du blir bedre/bra av dråpene?

Jeg fant dette skjemaet ( http://www.lmreview.com/images/Iodinechart.pdf )... som var en øyeåpner for meg. Man ønsker jo en prosess som går rett ned i 3. kolonne + h2o i 4. kolonne ... Men jeg har "alltid" hatt lite jern. Det medfører antakelig at h2o2-en blir "hengende rundt"... og h2o2 skader kjertelen og medfører anti-tpo -> nedbryting av kjertelen...

Akkurat nå er jeg SÅ forbannet på alle de legene som har syntes at bunnskrapet normalområde-jern er "helt fint"... at det er like greit at ingen av dem er innenfor hørevidde...:ma d:

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat