Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-12, 18:29   #65
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Petter Smart, her.

...

Jeg tror hetsen mot Kari J først og fremst bygger på at hun er en lavkarbo motstander ...

Jeg tror den kommer fordi hun gang på gang uttaler seg bombastisk og "vet" hva andre gjør feil.

Og ikke minst - hun bruker samme argumenter som veldig mange har møtt i mange år om hvordan "ting kan løses", mange her har opplevd at det "løsner" på helt andre premisser enn den "evige sannhet" om å bevege seg mer og spise mindre. Da føler man seg lurt fordi man har blitt stemplet som dum, uten viljestyrke og som noen som lurer seg selv. Hun sparker i gamle sår.

Hun uttrykker seg på en måte som gjør at jeg og flere oppfatter at hun tror at det som fungerer for en fungerer for alle.
Hun bruker ofte ord og uttrykk som jeg oppfatter som direkte mobbing av mennesker.

Det tror jeg.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat