Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-10, 20:51   #120
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Å, Anarko, takk for middagstips! Skal prøves i morgen, tror jeg har kjøttdeig i huset, trenger bare blomkål. Jeg har spist stekt bacon med savoykål, fløte og ost! Veldig godt og laget på 10 min!

I går kom jeg forresten på en lur ting for å kjempe mot snackssuget om kvelden: Når jeg blir helt gal av det så går jeg ned på rommet der vi har klesskap og tar ut bunaden. Så prøver jeg den. I går fikk jeg den ok på uten at det gjorde fysisk vondt i overkroppen! (Det gjorde det på 17.mai.... hadde den på 3 timer...). Bunaden er min store nemesis, sydd da jeg var tynn konfirmant av en mor som mente "max. voksen størrelse" var 42. ("Du blir vel ikke feitere enn det håper jeg"...) Så hun sydde den i 42, sydde den inn maks til konf. (da var jeg vel en str. 38-40). Og etterpå har det gått i å ta den ut, ut, ut... til den var på max. Så ble den trangere og trangere uten at det var mer å ta ut....
Nå er håpet at til neste 17.mai skal jeg be henne ta den INN! Gleder meg til å se bra ut + se mammas ansikt..... (kanskje aller mest.... hun er deler av årsaken til mitt vektproblem, desverre).

Nå er jeg halvgal og fysen, så jeg drikker te med sukrin og fløte! Og tenker på bunaden....

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat