Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-07, 11:32   #28
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Hei igjen.
Men er du enig med legen din da? Synes det er merkelig at legen skal se tiden an når du har påvist lavt stoffskifte... Men jeg er jo ingen lege. Har du noen symptomer på lavt stoffskifte? tretthet, deprimert, kløe, hes stemme +++
Hva sier blodprøvene dine?
Det kan veldig godt hende at det er dette som er grunnen til at du ikke går ned (?)
Hvor mange ED måltider var du på i fase 1?

Jeg er i stor grad enig med legen min. Greier kroppen å ordne opp uten medisin er det ikkenoe som er bedre enn det. Jeg har hatt symptomer som tretthet, jeg har vært eldig treg (snakket sakte, brukt lang tid på alt jeg skulle gjøre osv) og har fått de typiske stoffskifteøynene Men alt dette har blitt bedre etter at jeg startet med barbasco. Jeg har fått flere kommentarer på at jeg virker mer våken og opplagt, jeg oppfatter ting kjeppere, og øynene mine har blitt normale igjen, så så lenge jeg kan ønsker jeg ikke å starte medikamentell behandling. (jeg er sykepleier av yrke)
Men jeg har surt blod og PCOS i tilegg så det er kanskje ikke så rart det går litt tregt med meg.
Jeg sto på 5 måltider i fase 1, men var ikke hver dag jeg spiste 5 hendte jeg bare spiste 4

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat