Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-07, 14:47   #32
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Høres ut som du er sprudlende i gang
Lykke til, og stå på!

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Lykke til! Skal bli spennende å se hvordan det går meg deg

mvh Fedona

Hei på dere

Takk for det. Jeg er også spent. Foreløpig så er det bare moro.
Må kanskje opprette en slags journal eller blogg til å føre inn daglige erfaringer osv. for det er sikkert ikke så praktisk eller greit å fylle opp med slikt her inne. Eller kanskje vi kunne hatt en slags Eurosnakk eller noe på småpraten?

I går hadde jeg en pakke Chrisp chocolate cereals + 1 pk Laktolight melkeerstatning til frokost. Det smakte helt greit og mettet overraskende lenge.
Til lunsj laget jeg meg en omelett av posen med skinkeomelett + 1 pose laktolight. Ut fra teorien om at all mat er god, unntatt karve, så ok.. jeg skal nok spise opp det jeg har bestilt.

Senere ble det en skokoladebar, og så ble det ei grønnsaksuppegryte som jeg laget med blomkål, brokkoli, hermetisk tomat og løk + djevelsk masse sterkt krydder.

Det ble jaggu en sjokoladebar til.

Og så laget jeg ferdig en sjokoladepudding som jeg hadde lyst på til frokost i dag, og halvparten dunstet bort fra bollen i går kveld...

I dag har jeg altså spist en halv sjokoladepudding til frokost og ei potet/purresuppe til lunsj. Så kan jeg sitte her en stund og lure på hva jeg skal ha til middag. Og lengte etter sommeren...

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat