Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-06, 09:51   #39
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Kjære Nille
Jeg ser at mitt innlegg kan gi inntrykk av at jeg oppfatter dine betimelige spørsmål som kritikk, DET GJØR JEG IKKE. Du tar opp relevante problemstillinger og jeg husker ikke å ha sett noe innlegg fra deg der du går etter mannen og ikke ballen. En del av svaret var min innstilling til bruk av soyaprotein, og var mer svar på de artikler du referere til, på samme måte som jeg nå skal opplyse Bolla Piggsvin om at diarre ved inntak av soyaprodukter tyder på matvareallergi mot soya, noe som kan være plagsomt, nettopp fordi soya benyttes som hjelpe- eller erstatningsmiddel i mange matvarer.
Jeg er enige i at vi må være årvåkne og følgwe med, asiatere har forresten nesten ikke benskjørhet, noe som mange tilskriver bruk av soya. Vi får fortsette å følge med med åpent sinn.
I praksis er det neppe noe galt i å bruke soyaprotein i forbindelse med en slankekur, der overvekten er langt den største helserisiko. Og folk går ned.
Som du vet jobber jeg med å utvikle en proteinblanding ( Pulver) til erstatning for soyaprotein, men det er alene på grunn av smaken på soya som en del ikke liker.

Veeeeeeeeennnnnnnlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat