Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 07:38   #2
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Snus og slanking?

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Det er ganske vanskelig for meg nå som jeg akkurat har begynt på atkins dietten, jeg har den stygge uvanen med å snuse i tilegg, jeg vil ta en ting om gangen, og vil gjerne fortsette å kose meg med snus en stund til, fordi jeg tror det vil hjelpe meg å komme igang med dietten :$ Men nå snakket jeg akkurat med ei som var overbevist om at det ikke var bra når man slanker seg? At det kunne gjøre slik at man ikke tok av? Det må da være tull? Man spiiiser jo ikke snus. Noen som vet?

Vil ikke tro at snusen har noen påvirkning på blodsukkeret ditt (men jeg VET jo ikke) - de fleste opplever jo heller at vekten øker når nikotinen kuttes. Det er kanskje greit å ta én ting av gangen - dersom du er motivert til å slanke deg er det sikkert en fordel å fokusere på dét nå, og så kan du kutte snusen når du er motivert for dét

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat