Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 16:54   #1823
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Noe annet som er enkelt og veeeeldig godt; gulasjgryte
Det skal jeg lage meg nå, og den er ED-godkjent for fase 2-3-4.
Er i skikkelig kokkeleringshumør i dag, noe som i og for seg passer bra.
Har nemlig tenkt en del på dette med at jeg har spist for lite i vinter, og de siste dagene av kjøreturen hjem fra England har jeg fått brukt til å komme opp med en ukesmeny for kommende uke.
4 måltider pr dag, hvor av 1 skal være ED-måltid.
Går for enkle retter som kan spises både varme og kalde, og passer på at jeg legger inn en del fett helt bevist (må jo høre på legen )
Er ferdig med to av rettene (kyllingnuggets og oopsirull), og nå står gulasjgryte for tur
Så ut på kjøkkenet med meg

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat