Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 10:40   #25
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Manglende vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Har ikke kommet over noen som har gått ned 20 kg ved å trene yoga, i så fall bør de si fra så yogainstruktørene kan begynne tjene enda mer penger!

Min vektnedgang stagnerer av trening. Går definitivt ned mest av rolige gå turer, noe som er helt ypperlig for akkurat meg og min helse. Vekttapet er forøvrig på 26 kg.

Synes du er litt bastant jeg, flott at du har funnet det som fungerer for deg, men det ville aldri ha fungert for meg

Ang input kontra utput, da jeg gikk ned på det meste kunne jeg ligge på 3000-3500 kcal pr dag. Neverever spist så mye mat eller ligget så høyt på kcal noen gang. Har alltid spist et helt "normalt", norsk kosthold med lettprodukter og fullkorn.
Som et resultat av omlegginga er jeg i ferd med å spise meg frisk, kroppen fungerer bedre enn noen gang, alle blodverdier bedres og jeg kutter stadig ned på medisiner.
Har et økende håp om å faktisk komme meg ut i jobb igjen etter flere år hjemme med dårlig helse.
Både legen og jeg er storfornøyde!

Er det èn ting vi som har vært her en stund har oppdaget er det at vi fungerer ulikt.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat