Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 21:54   #593
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Jeg sliter virkelig med å få i meg grønt, spiste akkurat kyllingsuppa som var helt grei, men ganske så salt. Hadde noen sukkererter og plommetomat ved siden av og fikk ikke i meg halvparten.
Ergo er jeg helt feil side av hvor mye grønt man skal få i seg.
Jeg er kvalm og seriøst mett!

Men bortsett fra det så går det veldig bra

Husker jeg hadde samme følelse den aller første dagen på ED i fjor, småkvalm, stappmett og skikkelig stinn i magen Men det går seg til, og jeg er ikke så veldig opptatt av å spise stoooore mengder med grønnsaker, bare jeg sørger for å få i meg noe til både lunch og middag. Dagsform og hvor sulten jeg er avgjør ofte hvor mye grønnsaker jeg spiser.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat