Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-11, 21:34   #72
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, ikke sant, og hvordan skal man vite at man gjør det riktig da?? Jeg som ikke takler at katten hyler engang fordi jeg ikke skjønner hva hu vil!

Men hva er måten å gjøre det på da?

Bare gi barnet masse nærhet! De sier garantert i fra når det er nok.

Ift meg burde mine foreldre ha veiledet meg mer med tanke på hvordan verden og mennesker kan være, istedenfor å si det de gjorde. De turte ikke stole på meg, og gav meg heller ingen ros og støtte i ting, veldig strenge og *hyttemedpekefingeren*, og da jeg først fikk friheten, var jeg sulten på positiv menneskekontakt og hadde dårlig selvtillit. Ergo var jeg et lett bytte for gutta. Syns det er utrolig teit å tenke på i dag.
Jeg kan ikke gi noen fasit for hva som er riktig å gjøre, og tenker at vi i dag er så opplyste med tanke på internett osv, de fleste som blir foreldre danner seg etterhvert klare tanker om hva som er best for barna.

Og forresten så er jeg sikker på at du blir en super mamma Carisma!! Du har jo så bevisste tanker rundt alt. Samtidig er det godt at du ikke bare har rosenrøde forventninger, for de som har det kan ofte gå på en smell hvis ikke ting går som smurt.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat