Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-15, 13:30   #24734
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Kennygirl- sjekket om du har astma ??? Ubehandlet astma blir man innmari sliten av- med alle de allergiene er det en mulighet at du har utviklet astma. Få tatt en provokasjonstest, husker ikke hva de heter nå midt på natten, men mulig det er pd20, eller noe lignende . Min datter tok en slik for å stille astma diagnosen i din tid.

Har ikke sjekket, takk for tips! Holder på å lage en liste over ting å sjekke. Legen jeg har er elendig. Har skiftet fastlege tre ganger på noen år, men kommer oftest til en vikar, sjelden til fastlegen.
Han jeg går til nå sier at det er depresjon igjen, selv om jeg kjenner at det ikke er det...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Har du fått sjekket stoffskiftet? Hun jeg kjente - hun med muggen - fikk lavt stoffskifte i denne perioden.....

Stoffskiftet er skrevet på lista. Takk

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

KILDE

Kan kanskje være en ide å sjekke om man har vært eksponert for mugg og fukt? Har vært gjennom det selv, og endet opp med å flytte og mange av problemene løste seg av seg selv, en del henger igjen enda, men er langt fra så kraftige.

Hvordan får jeg sjekket det? Gjør legen det eller må jeg til en spesialist?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg er oppvoskt i et gårdshus hvor den eldste delen er fra 1600-tallet. Og jeg blir deppa og veldig tett når jeg er der, sover jeg over føles det som bihulene snøres sammen. Og mamma har astma.

Du kan få låne gratis klimamåler (fukt, muggsopp osv) fra et eller annet sted, kanskje forurensingtilsynet? Vi hadde det på jobben en gang.

Skal sjekke om jeg får lånt utstyr en plass. Takk for tips

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg