Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-07, 15:31   #13
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bakdeler med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.


Hvorfor kan du ikke spise en McFlurry? Har du søtsug og må ha mere hvis du tar en is så forstår jeg men du kan jo egentlig lage din egen diett. Spise lavkarbo til vanlig og spis noe annet 1 gang i uka eller 2-3 ganger i mnd., som McFlurry. Kanskje ikke mens du går ned i vekt men når du har nådd trivselsvekt. Jeg kan f.eks. ikke spise slik. Men alle er jo forskjellige.
Men du er jo ikke nødt til å ta en McFlurry heller da, du kan jo f.eks. spise en BigMac og kaste brødet og spise bare kjøttet og salaten pluss dressingen.

..fordi jeg har candida allergi og blir ganske dårlig av det.. setter meg dager eller uker tilbake, om det er verdt det kan jo vurderes.
Og ja, jeg kunne jo spist en salat, men det er liksom ikke like koselig som å sitte med en svær plastikkskje i en is med masse non-stop!

Tenker ikke over at dietten min er kjip før jeg er sammen med venner og ikke kan spise noe/drikke noe av hva de gjør.

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat