Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-15, 11:29   #24784
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Takk for tips. Da har jeg i hvert fall et sted å starte letinga Per nå har jeg en fra ellos som jeg har vært ganske fornøyd med, men den har blitt litt slaskete og har egentlig litt for dårlig hold til løping. Må finne noe bedre

Som Nellie, har jeg også hørt de med større frontparti enn meg at Shock absorber er det beste de får tak i, by far- og det har holdt den statusen noen år, når jeg tenker over det har brysfagre treningsdamer hyllet det merket så lenge jeg kan huske- noe som tyder på at det ikke bare er en hype.

Og, jeg fant ut at de hadde merket på Figleaves, hvilket betyr at du kan lese massevis a omtaler fra folk som har kjøpt de spesifikke modellene (noe jeg i alle fall liker når jeg researcher ting jeg trenger).

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold