Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 14:56   #17
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Meieriproduktfri iskrem (ismaskin)

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Helt i orden, Frøy. Jeg skulle også anbefale de asiatiske markedene i Torggata for urter, siden de hadde så imponerende fine bunter i kjøleskapene sine sist jeg var innom - men om de ikke merker tydelig mynte / peppermynte er det jo litt trist.

Må dog si en gang til at kokosmelk-iskremen var stor suksess.

Å, takk! Den gangen jeg kjøpte var det visst bare en type, men det er et år eller to siden, så skal prøve igjen. Det går jo an å nappe til seg en liten flik og smake, eventuelt.

Kjempelur oppfinnelse denne iskremen!

Men det som druknet i denne mynteavstikkeren min var jo dette:

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hvor mange prosent fett er det i kokosfløten da?

Rema ved Schous plass har fått små kartonger med kokosmelk (står det på kartongen), men det var mer som krem da jeg åpnet en, det er 18% fett i den. Kan hende den kan brukes?

som var ment som et mulig tips i og med at du skrev dette :

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg husker de kartongene, men jeg har ikke sett dem på over et år. De var veldig hendige.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat