Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-12, 09:50   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix, ingen utslag...

Opprinnelig lagt inn av Fatso1981, her.

Takk for tilbakemeldinger.

Boksen er helt ny å har ikkje stått åpen så virker merkelig om det er det.

Ja kan hende eg spiser litt mye, men har spist "extremt" før så må trappe ned i step tror eg. Ja eg skal kutte gulrøttene sjølv om det ikkje er mange bitene eg har spist.

Nei eg spiser ikkje noe mer fett enn det som er i denne maten, er nå fett både i ost, kjøttdeig og bacon?! Er det ikkje nok?

Gikk veldig fort ned fra 96 til 92, deretter lite forandring på både vekt og mål, men eg er vel bare utålmodig.....

Støtter fullstendig forslaget om å pælme hele ketostix boksen, disse papirstrimlene lager mye unødvendig frustrasjon.

Du har jo gått ned 4 kg på 2.5 uke, det er knallbra! Ikke så veldig rart om kroppen trenger en liten pause før den begynner å slippe fettet

Du kan gjerne bruke litt feks olje som dressing på salaten din og spise protein med mer fett i. Som feks nakkekoteletter, entrecotè, fet fisk...

Gi kroppen litt tid så løsner det nok

Lykke til videre!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat