Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-04, 23:31   #4
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Smile

Ja visst! Det er ett barn på skolen som er virkelig hyperallergisk og har holdt på å dø ved å ha vært i samme rom som mat han/hun er allergisk overfor.

+ at det er et barn i samme klasse som reagerer dersom man har - jeg tror det var kiwi - i samme rom???

+ at det er flere barn i klassen og på skolen som er skikkelig allergiske.

Jøss - det høres jo helt dustete ut, hva slags pingleskole er det mine barn går på, liksom...

Jeg husker faktisk ikke alle detaljer, jeg har bare memorert alle tingene de ikke får lov til å ta med. Jeg har det jo svart på hvitt i skolepermen.

Og det er noen regler for hva de kan ha med på SFO - for der er det hyperallergiske barnet og hva de kan ta med i klasserommene til de andre allergiske småtassene. + på resten av skolen...

Men det er virkelig mange med allergier, altså! Det var ikke sånn når jeg gikk på skolen. Hva skyldes det? Tilsetningsstoffer, forurensning, kosthold eller tidligere uvitenhet???

Ha en interessant kveld!
marianne

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat