Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-06, 12:17   #59
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Opprinnelig lagt inn av Bolla Piggsvin

Ja, jeg er ganske frustert over disse stix'ene etterhvert - tror kanskje jeg også hiver dem. Ganske frustrert over at jeg ikke går ned også - enten de gjør utslag eller ikke. Men jeg har ennå ikke vært på induksjonen i to uker, så jeg får vel være tålmodig. Og kroppen føles i hvert fall fastere, selv om det ikke er målbart ennå. Hei! Jeg skal jo ha mensen i morgen - det kan vel være en forklaring på at vekten står stille? Si ja, vær så snill!!!

Javisst. Syklusen har mye å si den i forhold til vekten vår. Også vil jeg si meg enig med deg, i at det er jo hvordan du føler kroppen er som teller, og ikke hva vekten sier. Har du tenkt på å bruke målbånd foresten? (Jeg kjenner flere som ikke har tatt noe videre av på vekten, men de har omfordelt på kroppen så de fikk mer muskler og mindr fett, og gått ned i belte og buksestørrelser. Så det viktigste er hva du føler og kjenner på klærne.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat