Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-12, 16:46   #9
alca-va
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 7
alca-va er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, oppblåst?

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Så flott at du har blitt bedre ift leddgikten!

Hvorfor har du kaloriunderskudd hver dag?

Jeg tror, som Carisma, at kroppen tviholder på næringen, og lagrer alt den kan. Og at det beste å gjøre er å fortsette på LCHF, spise nok kalorier, og la kroppen få anledning til å stabilisere seg

Hvis du har mye luft i magen, så kan det nok forklares med overgang til nytt kosthold, men siden du sier at lårene også øker i omfang, tipper jeg det første.

jeg ligger i kaloriunderskudd fordi jeg vil fjerne overflødig fett på kroppen, og jeg som i utgangspunktet er normalvektig må ned i kaloriene for å fjerne fett

og kroppen har nok ikke lagret så mye fett siden jeg faktisk ikke var i "sultmodus" og jeg har gått ned de cm igjen, hehe. nå har jo myten om sultmodus og blitt avfeid i de nyeste studiene, skal mye mer til enn to uker på psmf hvor jeg tross alt fikk i meg all essensiell næring kroppen trenger hver dag.

er helt utrolig hvor mye kostholdet har å si! ene dagen klarte jeg så vidt å gå.oppdaget at jeg dagen før hadde fått i meg en del karbohydrater (nybegynnerfeil, glemte å sjekke næringsinnholdet :S ). men nå er jeg i relativt god form =)

alca-va er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat