Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-07, 19:49   #74
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Hei lollypop. lagde brødet ditt i dag og synes det ble veldig svampete. det er helt sikkert på grunn av alle eggene. i tillegg kjørte jeg ikke deigen i en food prosessor eller noe liknende for å få ut klumpene i cc'n. Da brødet var blitt helt avkjølt hadde cc'en eller eggehvitten, gudene hvet, stivnet og det så ut som brødet var fult av gjennomsiktige klumper. Hehe det var skikkeli rart. Prøvde med bakepulver, uten hell, det hevet seg ikke særlig mye. Katasrofebrød det satt seg helt fast i formen, idiot som jeg var tok jeg ikke papir i. Men det luktet veldig godt, var bare ikke konsistensen eller klumpene som var særlig fristende. Men jeg har lyst til å prøve det en gang til, kanskje tilsette litt krydder og litt mer salt, for det var veldig "nøtte\frø" smak på. Kanskje du har noen tips??
Vil jo gjrne få til dette perfekte ketolysebrødet ditt, for jeg savner et skikkeli brød. har prøvd så mange typer her inne og er ikke fornøyd med noen av dem. Men skal gi det en ny sjans

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat