Tråd: Hvorfor ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-07, 12:01   #8
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor ...

jeg bare MÅ blande meg inn her litt...
jeg starta på p-ringen for ca ett år siden, hadde ingen verdens problem med den... fram til før jul... fikk ikke mensen på 3 mnd... men visste selv at jeg ikke var gravid så.... så fikk jeg mensen i februar- blødde bare litt, så kom den tilbake etter to uker , snakket med legen- det var spotting .. okeei tenkte jeg... for fire uker siden fikk jeg mensen.... har den stoppet? nei... jeg blør fortsatt... legen sa at kroppen min trenger tid for å venne seg til at jeg har gått ned i vekt ( synes det er rart at det skal skje etter noen måneder) men det var det legen sa- så lenge jeg vet at det ikke er noe galt med mine kvinnelige helligdommer så kan jeg ikke klage...

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat