Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 19:17   #7
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd om min diett! Skal ned 15 kg på 8 uker.

Mange fine råd fra knh. Vil anbefale deg og først og fremst bestemme deg for hvilket nivå du vil legge deg på: Ketogent, generell LCHF, Fedon, Lutz o.s.v. og legge opp menyen etter det. Hvor mye fett du skal ha avhenger av hvor mye karbohydrater du har tenkt å ligge på. Dess færre karbohydrater dess mer fett for å si det veldig forenklet.

Anbefaling nummer 2 fra meg går ut på å ha et litt mer realistisk syn på hva du kan forvente av vektnedgang. 15 kilo på 8 uker skal godt la seg gjøre, spesielt når du er så lite overvektig som du er. Ikke regn med noe særlig mer enn et snitt på 0.5-1 kilo i uka (noen går ned fortere enn dette, men desto flere går ned mindre), så slipper du å bli så fryktelig skuffa

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat