Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-13, 18:53   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Noen erfaringer med lavkarbopasta?

Opprinnelig lagt inn av LenaBeatrice, her.

hehe, jeg måtte smile litt da jeg leste om din pappa, fordi jeg kom til å tenke på meg selv. For noen år siden gikk jeg med blodtrykksmåler et helt døgn hjemme. Den gangen blodtrykket viste seg lavest og finest var da jeg var på et stort kjøpesenter med mange mennesker og shoppet!! Jeg tenker at det er mer en karbohydrater og annet som påvirker hvordan kroppen reagerer. Kanskje din pappa koser seg masse og har det bra med seg selv når han drikker en kopp kaffe, ergo går puls og blodtrykk ned?

Det kan nok hende at kosen virket positivt. Mamma røyker, men sliter også med høyt blodtrykk. Hun sluttet, men da gikk blodtrykket faretruende høyt opp så hun fikk omtrent beskjed fra legen om å begynne å røyke igjen. Hun begynte og blodtrykket gikk ned til utgangspunktet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat