Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-07, 08:22   #17
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til FiberRik og Rugsprø

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Syns ikke de smaker som omelett med krydder jeg da, men nå er jeg vel heller ikke å regne som objektiv sånn sett da...

Poenget med disse, er at jeg nå slipper å styre om mårrån, det er bare å ta ut 2-4 brød, slenge på litt majones, skinke og ost el.l... noen sekunder i mikro'n og frokosten er servert... tar ikke mere enn ca et minutt å ordne de...

Har du en enda kjappere lavkarbofrokost, som er like enkel å lage om morgenen, og som ikke koster skjorta, ja så er jeg veeeldig interessert i å ta del i den...

Som alenepappa til 2 små på hhv. 2 og 4 var det en revousjon når jeg kom fram til denne oppskrifta, for endelig kunne jeg slappe av og spise samtidig som småttisene, UTEN å måtte stå å lage eggerøre/omelett, slalt, eller sitte der å ty til noen tørre sagflisflak med GG Helseklibrød, Fiberrik eller Rugsprø... DET var revolusjon det...

Ikke minst reagerte ungene positivt på at vi begynte å spise den samme maten alle sammen, eneste forskjellen var at pappa spiste et litt annet brød enn dem...

.

Helt enig.......så greie å ta i brødristeren på morran og ta godt pålegg på. Lettvint og slipper å stå å age mat på morran for det er ikke aktuelt. Det har vi ikke tid til...

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat