Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-15, 21:08   #200
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Fant Mammas svik (en gjenfortelling av oppveksten til et av ofrene for det som etterhvert ble kjent som "Alvdal-saken") liggende hos søster nå da jeg var på besøk, og begynte å lese ... Fikk lyst til å grave ut øynene mine - det er noe av det jævligste jeg har lest! En viktig historie å få ut, dog sjarte sjeler bør kanskje holde seg unna.

Grusom historie ja. Jeg brukte et par år før jeg klarte å kvinne meg opp til å lese boka om Christoffer, "Jeg tenker nok du skjønner det sjøl" - den er så grusom at jeg var temmelig våt i øynene til tider husker jeg. Fatter ikke at det er mulig å gjøre sånt mot et lite barn.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat